IP telefoniyani joriy qilish
Maxsus asbob-uskunalar sotib olmasdan qo'ng'iroq markazini avtomatlashtirish uchun oson va qulay echim.
Korporativ telefoniya bilan chegarasiz aloqa
Har qanday hajmdagi biznes uchun ideal yechim
IP telefoniya biznesingizga qanday ta'sir qiladi
IP telefoniya aloqa samaradorligini oshiradi, mijozlarga xizmat ko'rsatishni yaxshilaydi va xodimlarning ish faoliyatini optimallashtiradi.
Loyiha bo'yicha bepul audit va maslahat
IP-telefoniyani amalga oshirish - bu aloqalarni optimallashtirish, xarajatlarni kamaytirish va jamoaning samaradorligini oshirish usulidir.
IP-telefoniya joriy etilishini bosqichlarga ajratamiz
Samarali ishlash uchun moslashuvchanlik va miqyoslilik
Biz sizning ehtiyojlaringizga mos IP-telefoniya tizimini sozlaymiz, uzluksiz aloqani ta’minlaymiz va kengayish imkoniyatini yaratamiz.
Call-markazingizni to'liq nazorat qiling
Mijozlarimizning munosib ishonchi
Biz mijozlarimizning ishonchini qadrlaymiz, biznesingiz uchun yuqori darajadagi xizmat, ishonchlilik va sifatli yechimlarni taqdim etamiz.
Samarali biznesga birinchi qadamni qo'ying
O'zbekistonda sertifikatlangan integrator
Ko‘p beriladigan savollarga javob beramiz
IP-telefoniya — bu ovozli ma’lumotlarni internet protokoli orqali uzatish texnologiyasi bo‘lib, aloqa xarajatlarini kamaytirishga, qo‘ng‘iroqlar sifatini yaxshilashga va kommunikatsiya jarayonlarini sozlashda moslashuvchanlikni ta’minlashga imkon beradi.
Sipuni’ni CRM tizimi bilan integratsiyalash quyidagilarga imkon beradi:
- Qo’ng’iroqlar tarixi va suhbat yozuvlarini mijoz kartochkalariga avtomatik saqlash.
- Qo’ng’iroqlarni CRM’dagi ma’lumotlar asosida taqsimlash.
- Jarayonlarni avtomatlashtirish hisobiga savdo bo’limi samaradorligini oshirish.
Asosiy Sipuni integratsiyasi bilan har bir xodim ishda moslashuvchanlik va harakatchanlikni ta’minlovchi to’rttagacha qurilmadan foydalanishi mumkin.
Qo’ng’iroqlar yozuvlari bir yil davomida Sipuni tizimida saqlanadi, bu bizga mijozlarga xizmat ko’rsatish sifatini tahlil qilish va nazorat qilish imkonini beradi.
Sipuni’ning qoʻngʻiroqlarning asosiy funksiyalaridan tashqari quyidagi imkoniyatlari ham bor:
- Qoʻngʻiroq andozalarini sozlash.
- Turli xil CRM tizimlari bilan integratsiya.
- Qoʻngʻiroqlarni taqsimlashning moslashuvchan sozlamalari.
- Qoʻngʻiroqlar boʻyicha batafsil tahlil va hisobotlar.